Hi besok rayaaa :D

Hi miera poney disini ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA :)
Nk minta maaf kalau kalau ada terkasar bahasa , terkutuk or ape ape jela.
Kita manusia mana pernah tinggal dari buat salah, mesti ada salah nye kan ~
So pada kawankawan aku , aku nk minta maaf kalau ada jee benda yg tk kena
ke ape ke k ? Aku sayang kawankawan aku yang di sekolah tu :')
Ha bagi kawankawan luar pula minta maaf kalau aku tk dpt nk jumpa korang
time korang nk jumpa aku, bukan tnk jumpa but mybe time tu ada masalah :')
Ok kita kosong-kosong balik eh eh ? Ape ape tk puas hati cerita je.
Btw nanti raya datang la rumah yeww? Boleh mkn, lepak sama2 tapi
bagi yang da besar tu TAK PAYAH DUIT RAYA LAA EH ? hahhaha ~
malu laa da besar nk duit raya -..- K k ape ape pon
SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN <3<3<3
ikhlas dari : MIERA PONEY COMOT :*