Hey guys:')

Hmm, harini miera nak cakap about capital A yg tngglkan miera sampai 12.5 :'( Haih miera tengok dia boleh je tingglkn miera oh . Tanpa rasa rindu,sayang :'( Aduh lemah laa aku kalau cite pasal dia . Mana laa dia pergi en ? Tah sihat ke tk , da mkn ke blm , da mandi ke blm n lgi satu dengan sapee la dia text en :'( Hm aku rindu nak manja2 dengan diaa wohooo, gentle dalame tk manja2 dengan dia and aku tahu dia da tnk relay ni cm dlu cause masing2 ego :/ Yahh aku tu ! Hm tadi aku col dia then aku tnye 'kau syg aku tk' then dia tnk jwb , aku tk thu sama ade dia still sayang or tk :/ nvm kalau dia tk sayang but 12.5 dia ajk jumpe , patut kee aku jumpe dia ? Aku rindu dia n aku kena jumpa dia cause imissyou capital A . Hm bila aku ckp aku rindu dia , dia mesti diam :/ no respond and dia pon da tk jaga aku mcm dulu lagi . Dia skang jage girl lain n caring girl lain . Aku ni dia buat tk thu n bila sampai 12.5 baru dia nak jumpe :/ oh damn ! KENAPA MCM TU WE? :'( asl time kau nak jmpe aku baru kau nk cari aku :( kenapa time skang nie kau tanak cari aku ha ?! Korg thu tk aku je yg text dia n col dia but dia tk ade cari aku lngsongggggggg ! SUMPAH AKU CKP NI . Hm at least kau tnye la khabar aku,ni kau tk tnye pon ape2 pasal diri aku . Siap block aku kt FB N TWEET lgi . Time coup mcm2 benda kau janji dengan aku sampai kau buat aku sayang kau gila pantat but bila da mcm ni kau biakan aku n kau boleh idup tanpa aku , asl cm tu we ? KAU INGT TK YG KAU CKP 'BBY UNTUK BIY JE , ORG LAIN TK BOLEH AMIK BBY' hope kau ingt lagi n janji kau semua kau still save dlm otak wee :'( Aku tk pcye kalau kau ckp kau tk text sape2 , aku yakin sngt yg kau ade text org lain :/ hm aku jealous laa sial sbb aku je thu manja kau tu boleh buat org cair . K aku rindu first date kita :') kau ingt tk ? heww kau ankt aku kt mcd en en ? pastu time tu kau pakai bju merah kann :) comel jee and time tu rmbot kau pnjg tk botak pon :P Time tu kita kerap je jumpe but bila da start sekolah jumpa pon susah , sampai sebulan lebih tk jumpaa ashik gaduh n then break en ? Tk pee nak buat cm neh bukan jodoh kau n aku lagi , kalau dulu aku mntk break ade laa jgk kau tnk but now bila mntk kau pon on jee . Aku rasa kalau kau tk buat hal ape semua kita tk akn break , disbbkan kau buat hal kita break . Aku sayang kt kau sbb kau da berusaha ubahkan aku but skang kau da tngglkn aku ,aku pon da jadi cm dulu balik :D heww sory yeww ayeip :') Aku akn semangat kalau kau yg jage aku . Skang ni aku mmg tk boleh nk coup dgn sape2 cause aku sayang kau lgi , 12.5 ni aku nk luahkan semuaa dekat kau pasal ape aku tk puas hati dengan kau . Kita F2F K ? Benda tu jgk yg kau nk en , kau nk bncg secar F2F en ? So aku akn lakukan n aku akan luahkan semuaanyee . Bialaa org tengok sekali pon,yg penting aku nk ckp kuat2 yg AKU SAYANG KAU ! Kau tngu jelaa nnti and kalau btl kita da settle ape semua mybe aku akn hilangkan diri buat selamanyee :') Yg penting aku nk jmpe kau cause sebulan lebih tk jumpe , ni la masa nye utk aku luahkan :') Kalau laa time tu kau mntk coup , perhh gentlee aku cair but aku tk rasa yg kau akn mntk coup :) Sokey aku faham laaa ! Skang pon kau n aku member but tk la member caringg sesama member , kita org member mcm tk member jee aku tgk :') Tak yg aku pelik tu diaa nk aku ubh but dia tk ade dlm hidup aku , mcm mana aku nk ubh ? K fikir yeww ayeip . Skang baru aku tahu siapa ayeip yg sebenarnyee :D Ayeip ni kalau tengah gaduh or ape2 jee dia manada nk cari awek dia , dia mesti buat tk thu or pergi lepak but kalau tengah jiwang mmg jiwang hbs sampaikan dia buat perempuan tu cair n pcye diaa last2 dia buat taik . Gentle tk baik cm tu oh ayeip , sepatutnye tengah gaduh masing2 cari sama cari baru dikatakan sweet couple :') Aku nk ckp nie aku hidup dengan kau tk pernah bosan walaupun selalu gaduh we , kau selalu happykan aku ayeip but kadang2 ada masa kau buat taik gila babi mmg aku sakithati sngt2 ,  Jujur dari hati :') Pastu budak2 FB semua still pngl aku 'MIEWRA' hm aku nanges kalau dorg eja cm tu gentle aku ingt kau , name tu jgk yg kau bgi n semuaa ikut . Hm last ni , aku still sayang kau wee . Kau pon boleh nmpk kot sbb kau tgk aku selalu cari kau but kau buat tk thu . Nnti 12.5 bru kau cri aku en ? kelakar -..- Nnti 12.5 kau col la number rumah aku k ? 12.5 mmg wajib jumpa cause pentingg in my life . Bye ex ~