Finally ♥

 ♥ yeahhh machaa nie mmg tk reti senyum , wc pon sama gk -..-
hahaha tk pee ken machaa ? 
First biy add bby , bby daa  pkr mmg nk NGORAT biy
#yeahh aku yg nk ngorat laki doo . HAHAHA , chill laa guyss :) 
Hope gilaa laa perangai biy tk mcm EX bby tu haaa -..-
Dia dala bebal , ahahh biy tk bebal ken ken <3
hhaha yg tk leh blah die bru add aku then die nk off , 
diee bgi number diee , sumpah aku ckp machaa gilaa :)
aku pon apee lgi , haa terus laaa text dieee . haaa
yg buat aku ingt tu die pngl aku 'PUNAT' errr sumpah panass :\
Pastu adelaaa gk bdk2 ikutt pngl punat , mmg style name tu tpiee pelek .
yahhhh dia jgk tk bgi aku ENJOY sngt sbb dia takot aku game die la kot . 
hahaha tk game laaaa biy hoi :P chill dalaaaa ~

ok ! ayeip manja , gedik , ngade2 , comel , ensem , kacak :) 
ken ken biy ? Tapi bby sayang kau bkn sbb rupaa ha.
Yeahh kite mmg baru lgi kenal tapi rase sayang tu adee doo .
Yg bby suka pasal biy , bila biy JEALOUS :p 
yelaa terasa la yg biy sayang bby , if tk jealous tk sayang lettew ken .
Biy janji jgn game bby dooo , err ade rupaa ramai nk kennn :( 
bby takot kena gameee dgn biyyy ohh . Kite masing2 janji la .
ILOVEYOUMORE SAYANG :*  ♥